Att jag inte bara tar tag i saker och ting!

Sitter uppe mitt i natten och bara vet att jag borde ligga i min säng och sussa sött vid det här laget!

Har en jätte rapport som ligger och klämmer i bakhuvudet som skall in på torsdag!! Känner mig sjukt stressad men kan inte göra något åt det! Det är jätte svårt att börja skriva på den och det blir inte bättre av att veta att om jag inte klarar den så godkänns jag inte i kursen!!
(Universitetets baksida!!)

I morgon skall jag försöka att hinna få lite tid över till att gå på lite projektarbeten som 3:orna på estet redovisar. Det brukar vara väldigt kul!

Skall även diska!! 

Kan det verkligen vara möjligt att alla mina 12 skålar, 10 glas, 8 muggar, 5 tallrikar, gryta, stekpanna, bunkar och bestick ligger fint och väntar på att diskas i min lilla mini kokvrå!!

Det verkar så!

Nu mera blundar jag varje gång jag går förbi för att känna mig lite bättre till mods!
Trodde aldrig att jag skulle sitta i denna situation.

Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig!!

NATTI NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0