5 krogar och 1 mig

Igår vaknade jag vid halv 3!! Lite för sent. Detta ledde till att hela min dag blev väldigt kort.

Natten varade däremot. Vid 6 tiden började jag att göra mig i ordning och dum som jag var så tyckte jag att jag har gott om tid. Jag stod i duschen i säkert en halvtimme. Det blev att jag missade bussen och fick stå ute i snön och förfrysa. 

Vid 8 tiden träffade jag Ottan, Helena och Siri på McDonalds. Vi tog bussen till äsperöd och hade förfest.

Sedan åkte vi till Harrys. Vi kom in 2 minuter innan 11 och slapp betala 80 spänn! Kvällen var jätte lyckad.

        Jag hann med: 

  • 5 olika krogar på en natt!! woho!
  • slå i huvudet säkert 100 ggr
  • dansa tills jag näst intill stupa
  • få någons (jag vet inte vems men det var inte mitt) blod på min kjol
  • göra sönder mina strumpbyxor
  • tappa bort min kam
  • kissa så ofta att det kändes som om jag bodde på toan
  • ringa dumma samtal till vänner
  • bli utslängd och stoppad av vakter
  • smita in på GG ett ex antal ggr
  • ramla
  • bli tagen på mina bröst av okänd tjej


Detta e vad jag minns och kommer på för tillfället!

Dagen efter var det upp och jobba. Jag måste säga att jag var jäkligt trött men det gick ändå.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha äntligen fick jag svar på vad skillnaden mellan plopp och center va :D

2009-02-22 @ 08:49:18
URL: http://hannawernerods.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin blogg! Vad läskigt me hon tjejen :S

2009-02-22 @ 12:03:09
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0