London Tema!!

Nu när skolorna drar igång igen så flyr mina kompisar iväg åt alla håll och kanter. Det är nästan som en oskriven regel att man inte skall bo kvar i sin hemstad efter sin student.
Nu skall jag i alla fall på avskedsfest på lördag där det är London tema!

Vad in i bänken skall jag klä ut mig till?!

Första tanken som slog mig var självfallet Big Ben, men vid närmare eftertanke så skulle det inte vara så roligt att festa i en kartong hela kvällen. Efter denna idé som första tanke kan jag bara komma på liknande saker som en röd dubbeldäckare, en röd telefonkiosk m.m
Jag behöver hjälp!!
(Det får ju inte vara för jobbigt att klä ut sig och hitta grejer till sin karaktär heller.)

Någon bra idé??
                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Nej verkligen inte! ;)

2009-08-27 @ 20:13:28
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0